pondelok 9. januára 2017

Prvý...

príspevok v mojom blogu.  
    Nad vlastným blogom som premýšľala už dávnejšie, len nejako som sa k tomu nevedela odhodlať. Odrádzalo ma aj to, že  vytvorenie blogu s mojimi technickými schopnosťami som vnímala ako neprekonateľnú prekážku... ale  trpezlivosť  blogy prináša.  Veľkým impulzom bol aj fotoaparát, ktorý som si našla pod vianočným stromčekom  a ktorý je pre mňa ďalšou výzvou .  
    Možno si tento blog nájde svojich priaznivcov a možno ho budem tvoriť len tak pre vlastné potešenie. Každopádne Vás srdečne pozývam a verím, že sa Vám tu bude páčiť.

   A ešte k názvu. Mebachel je anjel  spravodlivosti, čestnosti a pravdy. Pod jeho ochranou sú všetci ľudia narodení od 26. do 31.mája.


Ďakujem mojej šikovnej dcére Katke, ktorá mi pri vytvorení tohto blogu veľmi pomohla.
   


3 komentáre:

  1. Prajem veľa článkov a ešte viac čitateľov :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Monika, prezrela som si všetko, došla som na začiatok a dozvedela som sa, že nielen ja som sa odhodlávala na písanie blogu dlho :-)
    Varíš a pečieš lákavo, doma máš útulne a príjemne, posedela by som s radosťou na káve :-)
    Dobre fotíš a páči sa ti obyčajná prechádzaka po okolí a to ja milujem :-)
    Pre toto všetko som sa k tebe prihlásila ako tretia a teším sa na nové príspevky!!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Danka, ďakujem za milé slová. Na tvojom blogu je veľa krásnych ručných prác, výšiviek, chutných a zaujímavých čajíkov a hlavne veľa úprimných slov. Určite budem s radosťou tvoj blog navštevovať.

      Odstrániť

Ďakujem, že ste si našli čas pridať komentár k tomuto príspevku. Monika