sobota 20. januára 2018

Losovanie



Milí priatelia, v prvom rade vám chcem   poďakovať za všetky krásne komentáre, ktoré ste mi napísali  na blog aj na FB. Veľmi, veľmi ste ma potešili. 

A takto dopadlo losovanie:

Prvým výhercom sa stáva... Danka z blogu Pod brezami ,ktorej posielam škoricové mydlo a medový balzam.


Ďalším výhercom je Aďka z blogu Môj svet/ Meine Welt . Jej posielam mydlo s vôňou ruže.

Danka a Aďka, dúfam, že sa vám môj darček bude páčiť a že vám prinesie úžitok a potešenie. Prosím napíšte mi na mail monika.sestinova@gmail.com adresy, kde môžem balíčky poslať.

Ešte raz ďakujem a verím, že aj ostatní čitatelia, na ktorých sa tentokrát neusmialo šťastie,  mi naďalej zachovajú priazeň. Poteším sa každej vašej návšteve.


Prajem vám krásny večer a nech ste zdraví...to je najvzácnejšia výhra v živote!


12 komentárov:

  1. Blahoželám obidvom výherkyniem!
    Monika a zas sa mi páči tvoje aranžovanie!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vďaka, Danielka. Tvoje výšivky sú aj tak krajšie :-).

      Odstrániť
  2. Velká gratulace výherkyním a taky tobě k výročí blogu:-)
    Eva

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Gratulujem k voňavým výhram a Tebe k výročiu. Nech sa darí!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Moni, moc gratuluji výherkyním. A těším se, na další tvé příspěvky. D.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dáška, ďakujem veľmi pekne. Ja sa tiež vždy teším na tvoje :-).

      Odstrániť
  5. Gratuluji výherkyním a tebe, Moni, moc zdravím! Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Moc děvčatům gratuluji!
    Krásný den, pa.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Moc gratuluju výherkyním :)
    A Moni, máš krásný Petrklíč. Taky se mu po slovensky tak říká?
    Petra

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem, že ste si našli čas pridať komentár k tomuto príspevku. Monika