streda 22. februára 2017

Prírodné mydlá


 Čítali ste niekedy etiketu na svojom sprchovacom šampóne? Ja áno a  bola som prekvapená  koľko  chemických látok sa v ňom nachádza.  Dokonca aj niektoré kozmetické prípravky , ktoré sú označené ako   bio alebo natur  obsahujú aspoň nejakú syntetickú konzervačnú látku. Sprchový gél vyrobený na čisto prírodnej báze v našich obchodoch možno ani nenájdete. A tak som začala používať ručne vyrábané prírodné mydlá, základom ktorých sú čisté rastlinné  a esenciálne oleje . 
Mydlá kupujem prevažne od malých výrobcov alebo  na Sashe, kde som  kúpila aj túto mydelničku. Najideálnejšie by bolo vyrobiť si takéto mydielka doma. Na internete je množstvo návodov a postupov, vraj to nie je zložitejšie ako upiecť koláč. No neviem... Chystám sa to teda vyskúšať a uvidím ako to dopadne.  



Ak máte s výrobou  mydla skúsenosti, budem rada, keď sa mi ozvete a poradíte.






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem, že ste si našli čas pridať komentár k tomuto príspevku. Monika